Minoa.info

In Finnish

Author Topic: Kritharakia giouvetsiin  (Read 3014 times)

Offline Minna

• View Profile
Kritharakia giouvetsiin
« on: February 07, 2013, 08:03:49 PM »
Viime kesänä Retyssä perheemme nuoriso tykästyi giouvetsiin ja kävinkin sitten ostamassa supermarket Inkasta kritharaki makaronia mukaan kotiin. Nyt tämä matkamuisto on jo syöty parempiin suihin. Turhaan olen tähyillyt kauppojen hyllyjä löytääkseni kritharakia tai orzoa täältä. Nettisurffailu ei myöskään ole antanut vastauksia, mistä tätä herkkua löytäisi. Ja luonto ei anna periksi korvata kritharakia tavallisella makaronilla. Oletteko nähneet tätä myytävän jossain? Olisin tiedosta kovin kiitollinen (ja nuoriso myös)  ;)

Offline Zaxari

• View Profile
Re: Kritharakia giouvetsiin
« Reply #1 on: February 08, 2013, 09:13:30 AM »
Jassu
Kyseleppä Lahdesta, Pikku Olga nimisestä kaupasta. Luulen, että sieltä saat apua pulmaasi.

Offline F.Harry Stowe

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #2 on: February 08, 2013, 09:29:53 AM »
Useammassakin hyvinvarustetussa ruokakaupassa olen tuota jyväpastaa nähnyt, nyt en vaan tarkkaan muista missä viimeksi. Melkoisella varmuudella löytynee ainakin Stockan ruokaosastoilta (Hki, Tre). Saattoi olla myös kotikaupungin (Jkl) S-Market Mestarin Herkussa.

Maahantuojallakin on tuollaista tarjolla, joten kyllä sitä jonnekin vähittäismyyntiinkin päätyy.
« Last Edit: February 08, 2013, 09:31:36 AM by F.Harry Stowe »
Η καλή ζωή, θέλει καλό κρασί!

Offline Minna

• View Profile
« Reply #3 on: February 08, 2013, 06:04:38 PM »
Kiitos vinkeistä ja tuosta linkkisivusta. Pitääpä poiketa suurempien kaupunkien marketteihin ohikulkiessa ja kokeilla onnea niissä. Täältä Vaasan marketeista ei löydy, tosin en nyt ihan jokaista ole vielä tutkinut. Ja aika auttaa tähänkin vaivaan -ihanalle Kreetalle taas toukokuussa.

Offline Juhani

• Administrator
  • Sr. Member
    • View Profile
« Reply #4 on: February 08, 2013, 07:15:25 PM »
Kyselin asiaa myös ja sain vastaukseksi että ainakin Jumbon Citymarketissa on ja siis saattaa olla muissakin suurehkoissa  liikkeissä.